Idag har jag Shoppeli-shoppat.

Jag å Leah tog bilen till Allum idag, kände att jag inte hade nån lust å bara vara hemma. Shit va folk det va där. Fick köra runt ett tag å leta p-plats. Aldrig vart med om förut, inte på Allum i alla fall. Fick shoppat en del najsiga saker. En jacka från V.M som det va 50% på, jo tackar. Ett gäng böcker. En go tröja, ett superfint PUMA-set till Lillan. En fin kudde som ska ligga på våran säng. Ett läckert linne på BikBok, kanske man kan ha på nyår. Jaa, himla najs va det i alla fall att få shoppat lite. Nu sitter vi här hemma, har satt på en film till Leah å ska göra lite makaroner å falukorv. Mums!


Jag å Sessan ligger bland våra shoppingpåsar å bläddrar i böcker.

Den här söta tröjan ingår i Puma-setet till Leah

Sessan provar mammas nya fluffisar (toffelstövlar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0