Att besöka ett slott

Syrran ringde å frågade ifall jag hade lust att följa med henne till Gunnebo slott på lite utflykt. Jag hade nog aldrig vart där så det kunde ju bli trevligt. Det va jäkligt kallt å jag trodde jag skulle frysa tårna av mej, brrr. Jag e ju inte så smart så jag har köpt mej ett par goa varma stövlar. Man tror ju liksom inte att det ska bli nån kyla direkt iom att man inte räknar med snö. Så jag fick så vackert frysa om mina små tåssingar. Men syrran hade gjort varm choklad å pannkakor som hon hade med sej så vi satt vid en liten damm å åt. Det va lite mysigt.
Det är väl ungefär det som har hänt idag. Imon ska jag te frissan, ska bli väldigt skönt, tycker änna det har blivit lite långt nu.

Här e lite bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0