Va har annars hänt idag/ikväll då?

Jaa va har hänt, inte så mycket. Vi har vart hemma å suttit inne hela dagen typ, trotts det fina vädret. Maria kom hit en sväng å då gick vi till lekplatsen så L fick leka av sej lite. Gräva lite i sanden å åka lite kana å så.
Gungan va inte jätteintressant idag faktiskt av någon konstig anledning.
När vi hade lekt lite så va det dags att gå hem. Maria åkte vidare å jag å L gick in å lagade middag. Mätta å belåtna fick vi tryckt i oss varsin piggelin-glass oxå, det va inte helt fel.
Sen va det nästan dags för L att hopp i säng å nu så sitter jag här...Hon har vart jobbig idag oxå så hon ligger å sover brevid mej i soffan nu..Jä*la onge :-D Men hon e mitt allt å jag älskar henne så enormt mycket. Min söta lilla prinsessa.
Nu har jag fått slängt i men en pan pizza oxå så nu är det dags att drömma sött för min del mä. Så god natt alla bloggers. See ya!


Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0