Tyskan skyldig,

Jaa det va ju skönt att detta äntligen är över för Max å Sagas mamma. Nu kanske hon kan få sörja ordentligt efter förlusten av sina två barn...Usch, va fruktansvärt egentligen. Kan aldrig i min vildaste fantasi föreställa mej hur det skulle vara att fortsätta leva mitt liv utan min dotter.

Å tyskan då, hon verkar ju lite lätt störd. Får väl se vad den rättspsykiatriska undersökningen säger.
Lite konstigt tycker jag att det är att dom kan fälla henne utan konkreta bevis egentligen. Å erkänt har hon ju inte gjort heller. Även fast mkt tyder på att det va hon som gjorde det. Fast det där finns det väl delade åsikter om precis som allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0