Träffa syrran å Kenzo

Idag lunchade jag med syrran å hennes lilla Kenzo. Vi åkte till Coop å där käkade jag snabbt å lätt två grillade med mos...Det va gött det. Efter det tog jag en glass, våffla med choklad å körsbär å lite strössel oxå..Mmmums!!
Vi stack in i djuraffärern en liten sväng å kikade på alla hundleksaker å söta små tröjor å sånt. Stackars hundar egentligen va folk packar på dom massa saker.
Hittade i alla fall en stor groda (hundleksak) som när man klämde på den gav ifrån sej världens klagoljud wööööööiiiåååååååweeeeeiiiiååååååhhhh, nått i den stilen..Haha! Fan va vi garva.

Ah i alla fall så skrev jag dett inlägget mest för att testa ping-länkarna i fall det funkar.

Köss allesammans.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0