Nu har jag gjort...

...Tre stycken tårtor med jorgubbar. Har inte gräddat dom å så ännu för då blir grädden änna läskig tills imorgon.
Tänkte att jag skulle riva mörk choklad på..Försökte mej på det oxå, men gissar att chokladen va för kall för det blev liksom inte bra. Blev mest småsmulor, så nu låter jag den ligga framme ett tag innan jag river.
Har köpt fina tårtdekorer oxå. En stor som ska va på tårta numero uno. Men kitty på så söt så. Sen så är det små prinsessfigurer å små nalle puh-figurer. Har lite svårt för Puh-temat, men L gillar ju honom så det får väl va då.
Gott ska det bli i alla fall. Måste städa massa oxå. Suck! Imon slutar jag jobba 15.15 så jag e la hemma halv 16 ca å så kommer gästerna 16, Japp det e toppen. Men det löser sej nog...

Nu e jag aaastrött, men ag måste städa lite ju..Blää, vill inte, orkar inte.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0